سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 
امام خمینی

ازدیگر ویژگی های انقلاب اسلامی رهبری دینی آن است که ولی فقیه زمان این انقلاب را جلو برده و آن را از گزند حوادث مصون داشته است.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 89 بهمن 16 :: 9:13 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

 

اسلامی بودن انقلاب ما نقطه قوت ان است نقطه ای که باعث شده این انقلاب با دیگر انقلاب ها متفاوت باشد و بتواند حوزه جفرافیایی ایران را درنوردد و به سایر جهان نیز سرایت کد.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 89 بهمن 16 :: 9:10 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

حاج احمد دوست دارم که بیایی و باز فرماندهی لشکرت را به عهده بگیری .اما هرگاه احساسم بر عقلم غلبه می کند فکر می کنم اگر نیایی شاید بهتر باشد

بیایی که چه ببینی ؟

بیایی که حیوان صفتانی را در لباس انسان ببینی .

بیایی که ببینی چطور با بی عفتی روی خون شهدا راه می روند !

حاج احمد جان، دیر زمانی است که از رفتنت می گذرد ، رفتنی که تا امروز بازگشتی در آن نبوده .

حاج احمد عزیز ای کاش ما بسوی تو بیاییم

ای کاش که ما با سپاه سید خراسانی به طرف تو بیاییم و از آنجا با همراهیت به سوی مکه برای بیعت با مولایمان برویم ...

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 89 بهمن 15 :: 11:11 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

آیا تا به حال این سوال به ذهنتان رسیده، اینکه چرا انقلاب کردیم؟

آیا به نظر شما بسته به اینکه  از چه نسلی باشید( اول، دوم ویا سوم) پاسخ شما با سایر ین متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال پاسخ شما به عنوان یک نسل اولی که انقلاب را درک کرده با یک نسل سومی که چند سال بعد از 22 بهمن 57 به دنیا آمده متفاوت خواهد بود؟

میان خود نسل ها چطور، به نظر شما پاسخ افراد یک نسل با هم متفاوت خواهد بود؟ اگر تفاوت دارد این تفاوت ها برای چیست؟

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 89 بهمن 15 :: 11:10 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

از نظر رهبری این طور نبود که روز اول کسی خود را کاندیدا بکند و بعد مردم به او رأی بدهند و او را به رهبری انتخاب کنند و بدنبال آن، رهبر برای مردم تعیین خط مشی کند.واقعیت اینست که گروههای زیادی ـ از آنها که احساس مسئولیت می‏کنند ـ تلاش کردند که رهبری نهضت را بعهده بگیرند ولی تدریجا همه عقب رانده شدند و رهبر خود به خود انتخاب شد.شما در نظر بگیرید که چه تعداد از قشرهای مختلف، مثلا از روحانیون ـ چه از مراجع و یا غیر مراجع ـ و یا از غیر روحانیون چه گروههای اسلامی و چه غیر اسلامی، در این انقلاب شرکت داشتند.در این نهضت افراد تحصیلکرده، افراد عامی، دانشجو، کارگرها، کشاورزان، بازرگانان همه و همه شرکت داشتند ولی از میان همه این افراد مختلف، تنها یک نفر، به عنوان رهبر انتخاب شد، رهبری که همه گروهها او را برهبری پذیرفتند.اما چرا؟ آیا بدلیل صداقت رهبر بود؟ بیشک این رهبر صداقت داشت ولی آیا صداقت منحصر بشخص امام خمینی بود و کسی دیگر صداقت نداشت؟ البته می‏دانیم که چنین نیست و صداقت منحصر به ایشان نبود.آیا بدلیل شجاعت رهبر بود و اینکه تنها ایشان فرد شجاعی بودند و غیر از ایشان رهبر صدیق و صادق و شجاع دیگری وجود نداشت؟ البته کسان شجاع دیگری نیز بودند.آیا به این دلیل بود که ایشان از یک نوع روشن بینی برخوردار بودند و دیگران فاقد این روشن‏بینی بودند؟ آیا بدلیل قاطعیت رهبر بود و دیگران فاقد قاطعیت بودند؟ میدانیم که قاطعیت منحصر به ایشان نبود.درست است که همه این مزایا باعلی درجه در ایشان جمع بود، ولی چنین نیست که این مزایا ـ لا اقل با شدت و گسترش کمتر ـ در دیگران نبود، پس چه شد که جامعه خودبخود ایشان را، و فقط ایشان را به رهبری انتخاب کرد و هیچ فرد دیگری را در کنار ایشان به رهبری نپذیرفت؟

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 89 بهمن 15 :: 11:9 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

 

 

بررسی تحلیلی تاریخ دو قرن اخیر ایران ، بخصوص سالهای پس از 1300 از جهات بسیاری حائز اهمیت است . چگونگی نفوذ ،‌ حضور و سلطه استعمار و جابه‌جایی دو امپراتوری استعماری و چگونگی برخورد جریانهای فکری مختلف با مسائل سیاسی و فرهنگی و همچنین نقش مردم از زمانهای مختلف و تاثیر حضور آنان در تحولات سیاسی ـ اجتماعی ، برای سیاستگزاران و مدیران کشور بشدت مورد نیاز می‌باشد.علل و عوامل شکل‌گیری و چگونگی روند انقلاب اسلامی از دهه 40 تا کنون همچنان مورد بحث و بررسی و اختلاف نظر می‌باشد. هر یک از گروهها و جریانهای سیاسی و اعتقادی به گونه‌ای موضوع را تجزیه وتحلیل و نتیجه گیری کرده‌اند.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 89 بهمن 15 :: 1:40 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

رهبر معظم انقلاب در جلسه درس خارج فقه که امروز برگزار شد، به شرح حدیثی از حضرت امام محمد باقر (ع) پرداختند.

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در تشریح این حدیث از قول امام پنجم(ع) فرمودند: ..................

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: سه شنبه 89 دی 14 :: 11:7 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

عکس شهید فتنه88/ در دستان آیت الله مصباح 

برای مشاهده در ابعاد بزرگتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: سه شنبه 89 دی 14 :: 11:6 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ
خاطره تکان دهنده از مکاشفه یک پدر شهید درباره آیت الله فاضل و دولت اصلاحات

آقای رحیمیان با نقل یک خاطره از مکاشفه یک پدر شهید در 18 تیر 78گفت: در این مکاشفه ائمه از مرحوم آیت الله فاضل درخواست کرده بودند که به کمک رهبر انقلاب برود.

به گزارش شبکه ایران "حجت‌الاسلام رحیمیان" نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در پنجمین نشست ماهیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی که در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد به بیان خاطره ای از یک پدر شهید در مورد رهبر انقلاب پرداخت و گفت: خاطره ای از یک پدر شهید شنیده بودم که از نزدیکان بیت مرحوم فاضل لنکرانی بود. همیشه دوست داشتم این خاطره را از زبان خود ایشان بشنوم. فاطمیه اول امسال به همین منظور راهی قم شدم .منزل مرحوم فاضل جلسه روضه بود. رفتم آنجا و از حاج آقا جواد فاضل فرزند مرحوم فاضل سراغ آن پدر شهید را گرفتم.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 89 دی 11 :: 11:56 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ
1   2   >   
 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 458168

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی