سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

نوجوان مجروح حادثه تروریستی زاهدان:


به آقا بگوئید همه هستی من فدای یک تار موی شما

 

به گزارش جهان : رحیمیان پس از خواندن پیام رهبر انقلاب برای خانواده های داغدار و مجروحین، بالای سر یک نوجوان مجروح در بیمارستان حاضر شد و دقایق را با او هم‌صحبت شد.

این نوجوان مجروح که در بیمارستان بستری شده و چشم‌هایش نیز از شدت جراحت بسته بود و جائی را نمی‌توانست ببیند به رحیمیان گفت: " به آقا این پیام را برسانید و بگوئید که این جراحت چیز مهمی نیست و من حاضرم جانم را فدای رهبرم کنم. به ایشان بگوئید نگران نباشند همه هستی من فدای یک تار موی آقا! "

گفتنی است رحیمیان با شنیدن سخنان عاشقانه این نوجوان نسبت به رهبر انقلاب تحت تاثیر قرار گرفت.
لازم به ذکر است این نوجوان فرزند یکی از مجروحین و جانبازان 8 سال دفاع مقدس است.




موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 تیر 28 :: 11:8 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

                                                                            عکس: سه چهره تاریخی خواهان Change

یک جنبش ضد اوباما با نصب بیلبوردی در کنار یک جاده در ایالت آیووا، از هیتلر، ‌لنین و اوباما به عنوان شخصیت‌هایی مشابه که خواهان تغییرات مورد نظر خود بودند، نام برده است.

به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، شاخه شمال ایالت آیووا که بخشی از جنبش تی‌پارتی را علیه دولت اوباما هدایت می‌کنند و نقض وعده‌های انتخاباتی او را مورد تاکید قرار می‌دهند، هفته گذشته تابلوی بزرگی را در کنار جاده ماسون‌سیتی نصب کردند که در آن تصاویر باراک اوباما، آدولف هیتلر و ولادیمیر لنین را در کنار هم قرار داده و در قسمتی از آن نوشته شده: رهبران تندرویی که هراس و ساده‌لوحی مردم را دستاویز قرار می‌دهند.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 تیر 24 :: 12:35 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

به‌مناسبت روز پاسدار

اگر سپاه نبود، کشور هم نبود

در دوم اردیبهشت ماه 1358 امام خمینى(ره)، بنیانگذار عظیم الشان انقلاب اسلامى رسماً طى فرمانى به شوراى انقلاب، تأسیس سپاه را با شرح وظیفه حفاظت و نگهبانى از دستاوردهاى انقلاب اعلام داشتند.
با این فرمان تاریخى، عده زیادى از حافظان انقلاب ونظام و پیروان حقیقى ولایت فقیه که از مدتها پیش کار خویش را در کمیته‏هاى انقلاب آغاز کرده بودند، رسمیت یافتند و در مدت زمان کوتاهى، آنچنان رشادت و دلاورمردى از خود نشان دادند که آن امام فرزانه تنها به فاصله دوماه بعد، یعنى در هفتم تیر 1358در خجسته سالروز میلاد سرور و سالار آزادگان امام حسین(ع) این روز بزرگ را روز پاسدار نامیدند.
از آن زمان تاکنون 30سال مى‏گذرد و اینک سپاه وارد 31 سالگى خویش مى‏گردد.

برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 تیر 24 :: 12:30 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ
رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران:
تبلیغات شدید دشمنان نشانه تاثیرگذاری سپاه در تداوم حرکت مقتدرانه ملت است.
 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در آستانه سوم شعبان، میلاد مبارک سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار در دیدار هزاران نفر از فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاکله معنوی سپاه را عامل اصلی "انعطاف پذیری و عملکرد تحسین برانگیز " این نهاد مردمی و انقلابی در عرصه‌های مختلف و شرایط متفاوت سه دهه گذشته خواندند و با تبیین واقعیات مهم داخلی و بین المللی تأکید کردند: همه مسئولان کشور باید با عمل به وظایف سنگین خود در عرصه‌های مختلف عمل کنند و همچون 31 سال گذشته، برای روبرو شدن با هر شرایطی آماده باشند که البته و بدون کوچکترین تردید، ملت بزرگ ایران و جمهوری اسلامی، همچون گذشته پیروز این میدان رویارویی مستمر خواهند بود.
برای مشاهده ادامه بیانات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 تیر 24 :: 12:23 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

برای مشاهده عکس های پدر و مادر سید حسن نصرالله به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 تیر 24 :: 12:16 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

مشروح سخنان مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی:

امروز جوان دانشجوی ما انصافا بی نظیر است

 

امام خامنه ای

مقام معظم رهبری فرمودند: جوان دانشجوی ما انصافاً امروز بی‌نظیر است؛ اساتید ما هم همین جور. این همه استاد مؤمن، متدین، فعال، علاقه‌مند به سرنوشت دینی و اسلامی کشور و ملت، در کشور ما نه فقط هیچ وقت وجود خارجی نداشته است، بلکه در مخیله‌ی کسی هم نگنجیده است.

برای مشاهده متن کامل بیانات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 تیر 21 :: 11:55 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

دوراندیشی امام برای رسیدن به مقصد روشن

... به آنها(دانشجویان) گفتم که ما با جنگ نرم، با مبارزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى نرم از سوى دشمن مواجهیم، که البته خود جوانها هم همین را هى گفتند؛ مکرر قبل از اینکه بنده بگویم، آنها هم هى گفتند و همه این را میدانستند. آنى که من اضافه کردم این بود که گفتم: در این جنگ نرم، شما جوانهاى دانشجو، افسران جوان این جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اید. نگفتیم سربازان، چون سرباز فقط منتظر است که به او بگویند پیش، برود جلو؛ عقب بیا، بیاید عقب. یعنى سرباز هیچگونه از خودش تصمیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرى و اراده ندارد و باید هر چه فرمانده میگوید، عمل کند. نگفتیم هم فرماندهانِ طراح قرارگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و یگانهاى بزرگ، چون آنها طراحى‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى کلان را میکنند. افسر جوان تو صحنه است؛ هم به دستور عمل میکند، هم صحنه را درست مى‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینید؛ با جسم خود و جان خود صحنه را مى‌‌‌‌‌‌‌‌‌آزماید. لذا اینها افسران جوانند؛ دانشجو نقشش این است. حقیقتاً افسران جوان، فکر هم دارند، عمل هم دارند، تو صحنه هم حضور دارند، اوضاع را هم مى‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینند، در چهارچوب هم کار میکنند. خوب، با این تعریف، استاد دانشگاه چه رتبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى دارد؟ اگر در زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى مسائل اجتماعى، مسائل سیاسى، مسائل کشور، آن چیزهائى که به چشم باز، به بصیرت کافى احتیاج دارد، جوان دانشجوى ما، افسر جوان است، شما که استاد او هستید، رتبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى بالاترِ افسر جوانید؛ شما فرمانده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى هستید که باید مسائل کلان را ببینید؛ دشمن را درست شناسائى بکنید؛ هدفهاى دشمن را کشف بکنید؛ احیاناً به قرارگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى دشمن، آنچنانى که خود او نداند، سر بکشید و بر اساس او، طراحى کلان بکنید و در این طراحى کلان، حرکت کنید. در رتبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاى مختلف، فرماندهانِ بالا این نقشها را ایفا میکنند. امام خامنه ای مدظله العالی




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 89 تیر 20 :: 4:19 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

تعاریف جنگ نرم: 

جنگِ سخت، تعریفی روشن دارد. صفوف دشمن، مشخص و روشن است. در چنین نبردی، هر دو طرف تکلیف خود را می‌دانند. طرفین نیروها و سلاح‌های تهاجمی و تدافعی‌شان را به فراخور ارزیابی از حریف تدارک می‌بینند. این جنگ سخت است. در چنین جنگی خدعه کردن، یعنی جُستن راهی برای به زانو در آوردن حریفی که اگر قصور کنی ممکن است تو را به زانو در آورد: نیروهای حریف هر لحظه ممکن است بر نیروهای این سو غلبه کند. نمونه‌های کلاسیک جنگ سخت را همه نیک می‌شناسند. جنگ نرم اما چنین نیست. تعریف جنگ نرم هم البته مبهم نیست. جنگ نرم، خونریزی ندارد (بنا به تعریف). در جنگ نرم، اسیر و گروگان فیزیکی نمی‌گیرند. جنگ نرم، قاعده‌اش ناگزیر توسل به شیوه‌های غیرخشن و غیرخونریزانه است. جنگ نرم هم قاعدتاً برای جبهه‌‌ای معنا پیدا می‌کند که می‌داند حریف‌اش همه‌ی ابزارهای اعمال خشونت را در اختیار دارد؛ حریفی که قدرت وارد کردن همه‌ی ضربه‌های مهلک را دارد. حریفی که قوه‌ی قهریه و نیروی سرکوب دارد، حریفی که اسلحه دارد، حریف جنگ سخت نمی‌تواند باشد. توسل به جنگ نرم وقتی موضوعیت پیدا می‌کند که حریف عزم‌اش برای بر هم زدن قاعده‌های منصفانه‌ی بازی جزم باشد.

ادامه دارد .............




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 89 تیر 20 :: 4:13 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 458255

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی