سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: بیگانگان بعد از اینکه از عوامل خود ناامید شدند خودشان به میدان آمدند و مباشر تا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند که در این زمینه صدور قطعنامه و تحریم ایران قابل اشاره است.

علی اکبر ولایتی

دکتر علی اکبر ولایتی در خصوص حماسه بزرگ 9 دی در سال 88 تصریح کرد: حماسه 9 دی یک حماسه خودجوش بود یعنی حضور کم سابقه مردم در صحنه که در پاسخ به فتنه گران و بدخواهانی که برای رسیدن به مقاصدشان از هیچ کار و هیچ هتک حرمتی فرو گذار نکردند صورت گرفت.

وی یادآور شد: این جریان حتی کمک بدنام ترین گروههای ضد انقلاب وابسته به خارج را به کار گرفت از جمله جریاناتی که پایه گذاری آن توسط عوامل استعماری بود و در سراسر تاریخ غیر از خیانت به منافع ملی و هویت اسلامی ایران کار دیگری نکردند و اساسا برای همین اقدامات بوجود آمدند.

مشاور رهبر معظم انقلاب افزود: این جریانات به همراه برخی دیگر از جریانات که به شکل دیگری انحرافاتی داشتند در روز عاشورا که روز ماتم عمومی جهان اسلام است دست به کاری زدند که نفرت مردم را به دنبال داشت که مصداق آن در فرمایش امام سجاد است که فرمود: خدایا دشمنان ما را از احمق ها قرار بده و باید خدا را شکر کرد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از احمق ها بودند و الا در روز عاشورا به مجموعه ارزش ها که ریشه آن اعتقاداتی است که تا عمق جان مردم نفوذ کرده تعرض نمی کردند.

ولایتی افزود: تخریب اموال عمومی ، برهم زدن دسته جات عزاداری و کف زدن از جمله اقداماتی بود که در عاشورای 88 صورت گرفت یعنی کاری کردند که بنی امیه کرد.

علی اکبر ولایتی به همراه امام خمینی ، آیت الله خامنه ای ، اکبر هاشمی رفسنجانی ، آیت الله احمد خمینی و موسوی

وی یادآور شد: در زیارت عاشورا ما در شماتت بنی امیه می خوانیم که بنی امیه برای واقعه عاشورا جشن و پایکوبی کرد اینها نیز همین کار را کردند!

مشاور رهبر معظم انقلاب یادآور شد: بیش از این ، این جریانات نمی توانستند ماهیت خود را نشان دهند و مردم ما بیش از گذشته به ماهیت آنها پی بردند تا اینکه در روز 9 دی کاسه صبرشان لبریز شد.

ولایتی تصریح کرد: بر همین اساس مردم بدون سازماندهی قبلی به صرف اینکه متوجه شدند که یک احساس مشترک ملی در کشور بوجود آمده و مقدس ترین ارزش های آنان مورد هتک قرار گرفته به میدان آمدند.

مشاور رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه حماسه 9 دی یک پیام داخلی و یک پیام بین المللی داشت تصریح کرد: پیام داخلی این حماسه این بود که مردم ما همچنان پایبند ارزش های اسلام ، تشیع ، انقلاب و جمهوری اسلامی هستند.

وزیر اسبق امورخارجه افزود: پیام خارجی این حماسه نیز این بود که بیگانگان علیرغم همه تلاشها و هزینه هایی که داشتند و با وجود شبکه هایی که داشتند همه رشته هایشان پنبه شد آنان تصور می کردند که با تبلیغات گسترده ای که از پیش از انتخابات 88 آغاز کرده بودند و نیز با شبکه های نفوذی که در جهت حمایت از آشوبگران تلاش می کردند می توانند موفق شوند اما همه رشته هایشان پنبه شد.

بیگانگان بعد از اینکه از عوامل خود ناامید شدند خودشان به میدان آمدند و مباشرتا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند

ولایتی تاکید کرد: قطعا بعد از 9 دی و برخی اقدامات مردم، بیگانگان از عوامل خود و کارایی شان در صحنه داخلی ایران مایوس شدند و به فکر کارهای دیگری از جمله فشار، تحریم و تهدید افتادند و اقدامات خشنی را صورت دادند که قابل پنهان کردن در پوشش مسائل حقوق بشری نبود. یعنی دشمنی آشکار و بدون پرده پوشی را در دستور کار قرار دادند چون کارهای پشت پرده آنان به نتیجه نرسیده بود.

مشاور رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: بیگانگان بعد از اینکه از عوامل خود ناامید شدند خودشان به میدان آمدند و مباشرتا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند.

وی در خصوص سرنوشت موسوی و کروبی که رسما از اغتشاشگران روز عاشورا حمایت کردند تصریح کرد: سرنوشتی که این آقایان به آن مبتلا شدند تاسف بار است اینها در حقیقت قدرناشناسی کردند و نتیجه ناسپاسی به نعمت جمهوری اسلامی ایران این بود که نعمت هدایت از آنها سلب شد.

ولایتی یادآور شد: اختلاف عقیده سیاسی نباید موجب شود که انسان منافع ملی و دینی خود را فدای اغراض شخصی کند تا جایی که بیگانگان برای این اشخاص کف بزنند و آنها را تحسین کنند و از اقداماتشان استقبال کنند.

علی اکبر ولایتی به همراه موسوی

مشاور رهبر معظم انقلاب با اشاره به کلام امام راحل مبنی بر اینکه اگر آمریکا از شما تعریف کرد باید در اصالت کار خود شک کنید بیان داشت: ملاحظه کردید اسرائیل و رژیم صهیونیستی و سران صهیونیست گفتند این اشخاص نیروهای ما در داخل ایران هستند که علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: اگر این آقایان در کار سیاسی که شروع کردند و شکست خوردند حد و اندازه نگه می داشتند و در چارچوب منافع ملی و دینی حرکتی می کردند باید نتیجه انتخابات را قبول می کردند و به رای اکثریت تمکین می کردند اما این کار را نکردند و آنچه برسر آقایان آمد نتیجه ناشکری و ناسپاسی به جمهوری اسلامی ایران است.

ولایتی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نعمتی است که نصیب امت اسلام و مردم ایران شده چرا که هم جمهوریت در آن است و هم اسلامیت و این نظامی است که استقلال کشور را تضمین کرده و دست ایادی بیگانه را از کشور کوتاه کرده است و هر اتفاقی که در کشور بیفتد بر اساس آرای مردم است و این موارد در تاریخ ایران بی سابقه بوده است.

مشاور رهبر معظم انقلاب ادامه داد: وقتی این آقایان در مواجهه با این نعمت ها ناسپاسی کردند و در تحقق اغراض شخصی شان نفسانیات را در پیش گرفتند تا جایی رفتند که وابستگی و دلبستگی بیگانگان که امری قبیح است را در عمل ممدوح شمردند و به اینجا رسیدند که هر آنچه در گذشته در سوابقشان به عنوان خدمت به جمهوری اسلامی ایران بود با این ناسپاسی ها و دنبال کردن نفسانیات عملا به باد رفت.

وی تاکید کرد: این شرایط را که انسان می بیند باید به خدا پناه ببرد و از خدا بخواهد که دست انسانها را بخصوص در مواقع حساس بگیرد و مانع افتادن در مسیر گمراهی انسانها شود و ما هدایت را از خدا متضرعانه طلب می کنیم.

ولایتی در پایان گفت: همچنین استمرار به ایمان و ارزشهای اسلامی و پایبندی به ارزشهای اسلامی را از خداوند می خواهیم.

منبع:مهر





موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 دی 9 :: 5:46 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 458182

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی