سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 
سردار نقدی:
قدرت سایبری ایران افزایش می‌یابد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افزایش 2 تا 3 برابری قدرت ایران در فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه سفر به استان کردستان در گفت‌وگو با شبکه کرد و خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به آموزش یک شبکه بزرگ از نیروهای بسیج به منظور تقویت، گسترش و ایجاد سایت‌های اینترنتی، اظهار داشت: آموزش این شبکه تا پایان امسال محقق می‌شود و این مهم قدرت ایران در این زمینه را تا 3 برابر افزایش می‌دهد.
وی توسعه این موضوع را، هدایت بسیجیان به صورت خوشه‌ای در کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ها و موضوعات ما بر اساس اصول اسلامی و آموزه‌های دینی است، بدون شک با مخاطب بی‌شماری مواجه هستیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین مصوبه آمریکا در زمینه اختیاردار شدن رئیس جمهور آن کشور برای تعطیلی 4 ماهه اینترنت را در رابطه با ایران دانست و بیان داشت: این مسئله نشان از قدرت ورود حزب‌اللهی‌ها به عرصه فضای مجازی است.
سردار نقدی در ادامه به برنامه‌های بسیج مستضعفین در آینده اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ارزنده‌ای برای تحول این سازمان تدبیر شده که اجرا و تحقق آن نیازمند همت و کار مضاعف است.
وی تعالی و ارتقای کمی و کیفی بسیج را یکی از این برنامه‌ها عنوان و تاکید کرد: با تلاش‌های موثری که در پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود، جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در اولویت قرار دارد و با تحقق این مهم، ایمنی خانواده‌ها در برابر توطئه انحراف و آلودگی دشمنان بیشتر می‌شود که این امر یک دستاورد بزرگ است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: توجه بیشتر به راهیان نور و عمق بخشی به آن در جبهه‌های شمالغرب و به ویژه کردستان، دیگر برنامه بسیج جدای از سایر برنامه‌های آن است که گنجینه ارزشمند و کتاب قطور و ارزشی دفاع مقدس با این عمل برای جوانان و نوجوانان گشوده می‌شود.
سردار نقدی اضافه کرد: علاوه بر دفاع مقدس، در کردستان نیز عملیات‌های برون‌مرزی و مقابله با ضد انقلاب در داخل در اوایل انقلاب روی داد که بازگویی هر کدام از آنان چهره خبیث دشمن و ایثارگری رزمندگان در قالب انصار و مجاهد در این استان را نمایان می‌سازد.
وی نسل آینده را سرمایه‌های ایران اسلامی خواند و گفت: باز کردن کتاب ارزشمند دفاع مقدس و بیان خاطرات سازنده دلاورمردان این مرز و بوم برای این نسل زمینه برای الگوگیری آنان از بازیگران این کتاب مقدس است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر چه بستر راهیان نور در این منطقه به اندازه جنوب فراهم نیست اما با همت مسئولان و پشتیبانی مردم این امکان در شمالغرب نیز فراهم می‌شود.




موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 89 تیر 19 :: 1:8 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ
نوشتاری خواندنی از سعید قاسمی پیرامون سردار اسطوره‌ای جبهه‎ی مستضعفین:
احمد متوسلیان؛ فرمانده بی‎نشان و موسس حزب الله لبنان

گروه تاریخ- نوشتاری که در پیش رو دارید، متنی است از مهندس سعید قاسمی، یکی از همرزمان سردارجاویدالاثر حاج احمد متوسلیان که سال گذشته و در آستانه سالگرد ربوده شدن وی و سه دیپلمات ایرانی در لبنان به رشته تحریر درآمده است. نظر به حضور سعید قاسمی در سالیان پررنج مبارزه از جبهه های کردستان تا جنوب کشور و سپس سوریه و لبنان، در کنار این سردار اسطوره ای جبهه مستضعفین، این نوشتار خواندنی، مجددا به دوستداران حاج احمد متوسلیان تقدیم می شود.

یک قوم تو را شهید می‌خوانند
یک قوم تو را اسیر می‌دانند

اما چه کنم که ناجوانمردان
تصویر تو را زخویش می‌رانند

مرحوم محمد رضا آقاسی

  متن کامل در ادامه مطلب



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 تیر 14 :: 9:15 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 458041

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی